کاربر مهمان خوش آمدید

ناشر مجموعه کتابهای به سوی موفقیت در حوزه های مختلف-مجری و برگزار کننده هزاران نمایشگاه کتاب

سبد خرید  ( 0 )

نماینده رسمی و انحصاری شرکت پدرپولدار(RICHDAD) در ایران و تنها تولید کننده و ارایه دهنده خدمات پشتیبانی

کتابها و بازیهای رابرت کیوساکی در خاورمیانه

 

سبد خرید
 

بازی گردش مالی رابرت کیوساکی(نسخه2020) Cashflow-101

بازی گردش مالی رابرت کیوساکی(نسخه2020) Cashflow-101

اضافه به سبد خرید وضعیت: موجود
بازی گردش مالی رابرت کیوساکی(نسخه2020) Cashflow-101

مولف:

رابرت کیوساکی


مترجم:

انتشارات طاهریان


ناشر:

طاهریان


قطع:

بسته آموزشی


نوبت چاپ:

سوم


تیراژ:

100


سبک آموزش:

کاربردی و جذاب


امکانات جانبی:

همراه با خدمات پشتیبانی از طرف انتشارات طاهریان در ایران


نوع کاغذ:

80 گرمی سفید


250,000  200,000  تومان




آیا تا کنون از خود پرسیده‌اید که چراعده‌ای غرق در رفاه و آسایش و ثروت هستندو عده‌ای دیگر در زیر آوار مشکلات مالی دست و پا می‌زنند؟ فکر می‌کنید علت پولدار شدن ثروتمندان چه بوده است؟ آیا بخت و اقبال یار آنها بوده است؟ آیا مشیت الهی این بوده است که فقط عده کمی طعم شیرین موفقیت و ثروت را بچشند؟·شالوده و اساس هر موفقیتی، آموزش است. ولی متأسفانه سیستم آموزشی ما چه در مدرسه و چه در دانشگاه، ما و فرزندان ما را با تعلیمات مالی و اقتصادی مورد نیاز برای ورود به دنیای واقعی کسب و کار آماده نکرده و نمی‌کند. به همین خاطر است که اکثر افرادی که به ثروت‌های بیکران دست یافته‌اند کسانی هستند که آموزشهای مالی و مهارتهای کسب و کار را یا ازپدران خود در منزل و در پشت میز شام آموخته اند و یا کسانی هستند که مدرسه یا دانشگاه را نیمه تمام رها کرده‌اند و این آموزشها را در محیط واقعی و از طریق آزمون و خطا به دست آورده اند.

آیا تا به حال متوجه شده‌اید که چقدر معلم بی‌پول در اطرافتان وجود دارد، همینطور حسابدار، بانکدار و استاد دانشگاه، در حالیکه اکثر آنها افراد تحصیل کرده، باهوش و سخت‌‌کوشی هستند!

از آنجا که در مدارس و دانشگاهها دیدگاه ثروتمندان در مورد پول آموزش داده نمی‌شود، به همین خاطر نگرش فرزندان در مورد پول درمحیط خانواده و از طریق پدر و مادرها شکل می‌گیرد.

اما چگونه توقع داریم فرزندان دانش مالی را بیاموزند در حالی که پدر و مادرها خود از دانش مالی بی‌بهره ‌اند!

چگونه توقع داریم فرزندان، سرمایه‌گذار بار بیایند درحالی که پدر و مادرها خودشان از ریسک کردن در هراسند! به همین خاطر است که اصول ثروتمند شدن در خانواده‌های ثروتمند از نسلی به نسل دیگر سینه به سینه منتقل می‌شود و اکثریت جامعه از آموزش‌های مالی ثروتمندان به فرزندانشان بی‌نصیب می‌مانند.

با توجه به ضعف‌های بزرگ موجود در سیستم آموزشی فعلی آقای رابرت کیوساکی (نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی‌‌پول و مؤسس شرکت Richdad) در آمریکا، دست به طراحی یک بسته آموزشی در قالب یک بازی به نام «گردش پول» زده‌اند و در این بسته آموزشی، آموزشهای مالی را که در مدارس و خانواده‌ها به دست فراموشی سپرده شده است، را در فضایی مفرّح به افراد آموزش می‌دهند. این بسته آموزشی که با استقبال فوق‌العاده جامعه جهانی  روبرو شده و به زبان های زنده مختلفی ترجمه شده است، دنیای واقعی زندگی و کسب و کار را در فضایی مجازی شبیه سازی کرده و به افراد امکان می‌دهد تا در اثر تکرار این بازی تفکرات غلط مالی خود را که مانع پیشرفت و ثروتمندیشان می‌شود شناسایی کنند و با اصلاح آن مثل ثروتمندان بیندیشند.

این بسته آموزشی از طریق آخرین روشهای علم روان‌شناسی مثل NLP ، روشهای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و ... اصول، تکنیک‌ها و عادات رفتاری و ذهنی ثروتمندان را به شما می‌آموزد و آنها را در وجودتان درونی می‌کند.

با انجام بازی گردش مالی شما چه سودی را می‌برید؟!

در این بازی شما با مفهوم واقعی دارایی و بدهی آشنا می‌شوید، همچنین با مفهوم گردش مالی و مزایای آن به صورت عملی آشنا خواهید شد، به علاوه بهبه صورت کاملاً عملی سرمایه‌گذاری و خرید و فروش را تجربه
می‌کنید. همچنین با نقش و مفهوم ترازنامة مالی، تورم، سود خالص و مخارج پیش‌بینی نشده در کسب و کار آشنا می‌شوید. شما تفاوت بین بدهی خوب و بد را درک می‌کنید و جایگاه مالی خود را در زندگی واقعی ارتقاء         می بخشید، از طرفی این بازی شما راباچالش‌ها، فرصت‌ها و موقعیتهای خوب و پراسترس و طلایی در مسیر پولدارشدن آشنا می‌کند و نهایتاً با هر بار بازی یک پله به پولدار شدن نزدیک‌تر می‌شوید.

در نسخه جدید بازی قابلیت ریسک پذیری افراد تا حد زیادی افزایش می یابد و شما می تواند روشهای تکنیکی اهرم کردن بدهی را به صورت کاملا کاربردی فرا بگیرید.

داشتن تلفن پشتیبانی حرفه ای و خدمات مشاوره حضوری از خصیصه های شاخص این ابزار طلایی است.

انتشارات طاهریان نتها تولید کننده و برگزار کننده کارگاه های آموزشی آن در خاورمیانه است.

با توجه به وضعیت معیشتی مردم این بازی با کاهش قیمت به تمامی هم وطنان تقدیم می گردد به امید پیروزی شما عزیزان


تعداد بازدید: 45368




نظرات کاربران

  • 1399/1/11
  • علی
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

سلام
فرمودید که نمایندگی رسمی شرکت پدر پولدار در ایران هستید
لطفا میشه مجوز نمایندگی تون را درج کنید
چون متاسفانه مدعی خیلی هست.
سپاس
پاسخ:
با سلام به دلایل امنیتی امکان درج مجوز به صورت تصویری وجود ندارد. برای مشاهده مجوز می توانید به دفتر انتشارات طاهریان مراجعه کرده و چند لحظه ای مهمان باشید.

  • 1398/12/2
  • کسرا
  • محدوده سنی:

سلام نرخ بازگشت سرمایه در شش ماه اول و دوم چیست و به چه کاری می آید؟
مثلا زده:
نرخ بازگشت سرمایه در 6 ماه اول:60%
نرخ بازگشت سرمایه در 6 ماه دوم:40%
لطفا کمک کنید ممنون
و راستی ماه را چگونه حساب کنم؟
مثلا یک ماه کاری را؟

  • 1398/11/27
  • Samuel
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

نمایندگی شما در شیراز کجاست؟

  • 1398/11/20
  • علی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

لطفا تخفیف بگزارید با تشکر

  • 1398/10/17
  • ماندانا حسینی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

با سلام
آیا تضمینی وجود دارد که بعد از خرید و شرکت در این بازی هوش مالی ما بالا برود و ثروتمند شویم و یا اینکه تضمینی بودن فقط یک شعار تبلیغاتی از طرف شما برای جذب مشتری بیشتر است؟
با این شرایط افتضاح اقتصادی که هر روز باید منتظر یک حادثه تازه بود میشه رو همچین چیزهایی حساب کرد؟ لطفا ترو جان هر کسی که دوست دارید به من پاسخ دهید و من را روشن کنید. خواهش می کنم.....
پاسخ:
با سلام. اجازه دهید به دور از هر گونه لفاظی مرحله به مرحله به سئوال شما پاسخ دهیم: 1- با شرکت در بازی در بازی گردش مالی و یادگیری و تکرار آن هوش مالی شما بیشتر و بیشتر می شود ما این مسئله را تضمین می کنیم. 2- اینکه شما با بالا رفتن هوش مالی حتما ثروتمند خواهید شد باید بگویم این 1000 درصد به خود شما بستگی دارد. تا زمانیکه شما از این آموخته ها در جهت ثروت آفرینی حرکت نکنید هیچ اتفاقی رخ نمی دهدو 3-فقط دانستن مسیر موفقیت کسی را موفق نمی کند تا زمانی که شروع به حرکت نکند. 4- جبر جغرافیایی و جبر اجتماعی متاسفانه یک بهانه است که بلای جان مردم دنیا شده برای شروع به اقدام نکردن

  • 1398/9/11
  • علی
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

سلام نمایندگی شیراز لطفا
پاسخ:
سلام برای دریافت شماره تلفن نمایندگی ما در شیراز با دتر انتشارات تماس حاصل فرمایید.

  • 1398/9/5
  • سید عباس
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

لطفا آدرس و تلفن نمایندگی مشهد رو اعلام بفرمایید
پاسخ:
سلام -به زودی اعلام می شود ایشان در شرف عقد نمایندگی و برگزاری همایش هستند

  • 1398/8/28
  • سید عباس
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

لطفا آدرس و تلفن نمایندگی مشهد رو اعلام بفرمایید
پاسخ:
سلام ما فعلا هیچ نمایندگی قانونی و رسمی در مشهد نداریم ولی در حال بررسی پیشنهادات و درخواستهای رسیده هستیم.

  • 1398/8/25
  • سید عباس
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

لطفا آدرس و تلفن نمایندگی مشهد رو اعلام بفرمایید
پاسخ:
متاسفانه ما فعلا هیچ نمایندگی قانونی و رسمی در شهر مشهد نداریم و به دنبال یک نماینده امین و مطمئن هستیم

  • 1398/8/15
  • سینا
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

سلام میخواستم بدونم نسخه۲۰۲این بازی رو کی تولید میکنید؟
پاسخ:
خیلی زود دوست من

  • 1398/7/1
  • علیرضا
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

سلام، وقت بخیر
آیا جناب رضا کارگزار سایت rezakargozar نمایندگی فروش شما هستن؟
در حال حاضر در حال چاپ نسخه جدیدی از بازی گردش مالی هستید؟
تشکر

  • 1398/6/28
  • امیر
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

سلام ، می خواستم بپرسم شما در اراک هم نمایندگی دارید ؟ ممنون

  • 1398/4/27
  • علی روستا
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

از کجا بدونیم محصول واسمون ارسال شده؟
پاسخ:
سلام علی جان ما یک موسسه رسمی و با سابقه20 ساله انتشاراتی در تهران هستیم و سالهاست که همین طریق برای مشتریان خود محصولات خود را ارسالمی کنیم. در صورتی که در تهران هستید یا کسی را دارید که در تهران زندگی می کند آدرس او را بدهید تا بازی را برای او بفرستیم و بعد از دریافت هزینه را پرداخت کند. ضمننا هزینه ارسال فعلا رایگان است.

  • 1398/3/16
  • محمد
  • محدوده سنی:

و اینکه اگه میشه باز به مناسبت ها کمی بیشتر تخفیف بدید!یکم تهیش سخته!هر چند بازی باارزشیه!و اینکه آیا بازی تو نمایندگی هاتون ارزون تره؟
پاسخ:
متاسفانه تولید مجدد بازی گردش مالی برای ما توجیه اقتصادی ندارد و ما فقط به فکر رضایتمندی مشتریان عزیز هستیم

  • 1398/3/16
  • محمد
  • محدوده سنی:

سلام.ببخشید برای آموزش اصول اقتصادی،انجام همین بازی کافیه یا باید کتابهای کیو ساکی هم کنارش مطالعه بشه؟اگر باید مطالعه هم بکنیم،آیا همون کتاب پدر پولدار کافیه؟
پاسخ:
سلام کتاب هوش مالی-چهارراه پولسازی و به فکر یک تجارت باشید در کتار بازی گردش مالی بسیار سودمند است.

  • 1398/3/13
  • f
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام ایا این بازی مطابق فرهنگ و واحد پول ایران بازسازی شده? چون کارت اعتباری یا بعضی اصطلاحات در کشور ما وجود ندارد
پاسخ:
انتشارات طاهریان به نحوی این بازی را باز تولید و ترجمه کرده که با شرایط اقتصادی ایران هماهنگی داشته باشد. به علاوه چهارچوب اصلی بازی رابرت کیوساکی نیز حفظ شده است.

  • 1398/3/9
  • مهدیار شاه حیدری
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

واقعا این سایت و ایده های شما برای اموزش و چاپ تخصصی کتابای کیوساکی قابل تحسینه من همیشه دنبال این بودم که کتابای و روشای کیوساکی رو عملی انجام بدم و دنبال همچین فضایی بودم که تخصصی این کار رو انجام بده . چون این نوع کتابا فقط خوندش فایده نداره باید حتما عملی روش کار بشه و واقعا خوشحالم که تو ایران یه همچین انتشاراتی و جود داره که این کارو به صورت تخصصی برای مردم انجام میده .
با ارزوی موفقیت روزافزون شما

  • 1398/3/9
  • امیرحسین شاهپری
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

سلام ببخشید من این بازیو با پست سفارشی سفارش دادم ولی جز پول خود بازی که همون ۱۵۰ تومنه پول بیشتری برام حساب نشد منظورم اینه که پس هزینه پست چی ؟؟؟؟ باید در خونه هزینه پوستو بدم ؟

دیگه اینکه با پست سفارشی تا چند روز بدستم میرزه بازی ؟
پاسخ:
دوست عزیز هزینه ارسال بازی رایگان بوده و هدیه ما به شما عزیزان است.

  • 1398/2/30
  • مهدی امیری
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام
بنده تقریبا یک هفته هست که این بازی را سفارش داده ام اما تاکنون بدستم نرسیده است. چطور پیگیری کنم. قبلا هم به ایمیل سایت پیام دادم.
با تشکر
پاسخ:
سلام بازی برایتان ارسال شده به زودی به دستان می رسد. پس ار دریافت به ما اطلاع دهید سپاس

  • 1398/2/3
  • رضا
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

با سلام میخواستم بدونم این بازی به زبان فارسی هست یا انگلیسی؟
پاسخ:
سلام بازی به زبان فارسی و دارای خدمات کامل پشتیبانی است

  • 1397/9/25
  • مجید شاملو
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام آیا این بازی همان بازی مونوپولی است یا خیر؟
پاسخ:
سلام و درود خیر این بازی یک بازی بین المللی در زمین آموزشهای مهارتهای مالی است که توسط رابرت کیوساکی برای بالا بردن هوش مالی، هوشمندانه طراحی شده است.

  • 1397/8/29
  • حمیده
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

با سلام و خدا قوت
سوال : یک کارت معامله کوچک باعنوان سود سرمایه گذاری شناور(کارت 41) چگونه هر ماه محاسبه و به درآمد غیرفعال اضافه می شود ؟ تا چه زمانی این افزایش ادامه خواهد داشت؟
پاسخ:
سلام جهت دریافت پاسخ با شماره پشتیبانی بازی تماس بگیرید

  • 1397/8/23
  • احمد نوید
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

ببیخشید: آیا در افغانستان هم قابل پیدا است؟
پاسخ:
خیر ما نمایندگی فروش و ارایه خدمات در کشور افغانستان نداریم و به دنبال فرد مناسبی برای این منظور هستیم.

  • 1397/7/22
  • سجاد
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام ممنون ازسایت خوبتون
سوالی داشتم ایا مطالب پازل ها و تکه های مختلف بازی به درد جامع ایران میخوره؟
چون که اقای کیوساکی این بازی رو برای جامعه وسیستم اقتصادی امریکا طراحی کرده ایا قابل پیاده سازی در ایران هست؟
پاسخ:
سلام تکنیکها و راهکارهای ارایه شده در بازی قابل استفاده در هر کجای دنیا می باشد. شما بعد از انجام هربار بازی از پیشرفت خودتان بهت زده می شوید.

  • 1397/3/10
  • احمد
  • محدوده سنی:

پکیج بدون کارگاه (۱۲۰هزار تومنی)چه چیزایی رو شامل میشه؟من شهرستان میشینم و امکان حضور در کارگاه رو ندارم
پاسخ:
سلام همه چیزهایی که در پکیج کامل هست در این پکیج به قول شما 120 تومانی هم وجود دارد. در این بسته یک دفترچه راهنمای بازی قرار دارد که شما می توانید دقیقا بازی گردش مالی را از روی آن یاد بگیرید. علاوه براین ،بازی گردش مالی بصورت کامل از طرف انتشارات طاهریان پشتیبانی میشود و شما هر سئوالی داشتید می توانید از طریق شماره پشتیبانی بازی مطرح کنید و به نتیجه برسید.

  • 1397/2/21
  • مجتبی
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

بادرود فراوان
دوتا سوال داشتم:یکی اینکه هزینه کارگاه آموزشی (جداگانه)چقدره؟دوم اینکه شما کتاب یا پکیج (حضوری یا غیرحضوری)آموزش سرمایه گذاری دراملاک ومستغلا ت دارید؟
پاسخ:
سلام کارگاه خصوصی بازی گردش مالی با ظرفیت محدود فعلا 80 هزار تومان است. در مورد املاک و مستغلات کتاب تازه ای از رابرت کیوساکی به نام سرمایه گذار موفق املاک توسط انتشارات طاهریان به چاپ رسیده است. جهت سفارش کتاب و رزرو جا با مسئول مربوطه به شماره 09373876087 تماس حاصل فرمایید.

  • 1397/2/19
  • مجتبی
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

بادرود واحترام
ببخشیدمیخواستم بدونم اگه بازی همراه با کارگاه آموزشی (200000تومان)خریداری بشه فقط یک بار میتونیم به صورت رایگان درکارگاه آموزشی شرکت کنیم یا بیشتر هم امکانپذیر هست؟(به عبارت دیگه اگه بخوام بیشترازیک بار درکارکاه آموزشی شرکت کنم باید هربار هزینه پرداخت کنم؟)
پاسخ:
سلام فقط یکبار می توانید در کارگاه شرکت کنید و برای دفعات بعدی باید هزینه کارگاه را پرداخت کنیدو

  • 1397/2/7
  • علی
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

ببخشید میشه بگید کارگاه آموزشی که نوشتید دقیقا چیه و چه کاری میشه باهاش انجام داد؟ ممنون
پاسخ:
با سلام در کارگاه آموزشی شما در کتار مدرس رسمی بازی همراه با افراد دیگر شروع به بازی می کنید و تاکتیکهای کمتر شنیده شده ثروتمند شدن را بصورت عملی و دقیق یاد می گیریدو

  • 1397/2/4
  • علی فروزش
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام.لطفا شرایط اخذ نمایندگی رو بگین چی هست برای زاهدان.ممنون
پاسخ:
سلام برای دریافت شرایط اخذ نمایندگی در شهر خودتان عدد177 را به شماره 10000066492733 پیامک کنیدو با تشکر

  • 1397/1/30
  • علی مصری زاده
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

با سلام احتراماً شما در استانها و شهرهای دیگر شعبه یا نمایندگی ندارید تا ما هم بتونیم از کارگاههای آموزشی استفاده کنیم؟و اگه ندارید لطفاً زمان مکان و ساعت دقیق کارگاههای آموزشی رو اعلام بفرمائید.ممنون
پاسخ:
با سلام ما در شهرهای مشهد-اصفهان-یزد-شیراز نمایندگی داریم. علاوه بر این هر هفته یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه کارگاه های خصوصی بازی در دفتر انتشارات طاهریان برگزار می شود. جهت هماهنگی و رزرو جا در کارگاه ها با مدرس کارگاه ابراهیم پور 09373876087تماس حاصل فرمایید.

  • 1397/1/26
  • محمد رضا
  • محدوده سنی:

با سلام
آیا این بازی دارای راهنما هم هست؟
پاسخ:
سلام- بله این بازی دارای دفترچه راهنمای بازیمی باشد- همچنین دارای خدمات پشتیبانی کامل از طرف انتشارات طاهریان در ایران می باشد.

  • 1397/1/23
  • مرتضی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

دفترچه راهنما خوب توضیح نمیده.
اونجایی که واضح و مشخصه و عینی هست ، خب مشکلی نیست
اما وقتی که جایی حالت تجاری پیدا میکنه خوب شرح داده نشده و حتی آدم رو گنگ میکنه.
به امید بهتر شدن.
یک کلیپ تصویری بازی به صورت کامل برای افرادی که عضو باشگاه شما هستن خیلی میتونه کمکشون کنه.
با تشکر

  • 1397/1/18
  • علی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام
میخواستم این بازی رو تهیه کنم ، دیدم یه دفه کلی گرون شده. این افزایش زیاد و ناگهانی دلیل خاصی داره؟

با تشکر
پاسخ:
سلام بازی در دو بسته ارایه شده یکی همراه با کارگاه و دیگری بدون کارگاه-شما می توانید نسخه بدون کارگاه را تهیه فرمایید.

  • 1397/1/14
  • محمد رضا
  • محدوده سنی:

سلام
این محصول شامل چه چیزهایی میشه؟مثلا کتاب آموزشی یا لوح فشرده هم در این بسته وجود داره؟
پاسخ:
سلام این بازی شامل 42 نوع کارت متفاوت معاملات کوچک 42 نوع کارت معاملات بزرگ 42 کارت متفاوت و غیرتکراری هزینه ها-42 نوع کارت متفاوت خرید 6 عدد مهره چوبی 12 نوع کارت مشاغل 10 برگ صورتحساب مالی 10 برگ لیست موجودی 2 عدد تاس شیشه ای دفترچه راهنمای رنگی آموزش بازی 2 عدد مداد یک صفحه بازی که بصورت پازل در هم چفت می شود یک جعبه کیفی از طرفی این بازی دارای کارگاه آموزشی رایگان و خدمات پشتیبانی کامل از طرف انتشارات طاهریان می باشد.

  • 1397/1/13
  • David kateb
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

با سلام و تشکر از زحماتتان.
میخواستم سوال کنم ایا اپلکشین فارس بازی برای این بازی طراحی شده یا خیر.
پاسخ:
خیر فقط نسخه سخت افزاری فعلا تولید شده است.

  • 1396/11/30
  • حسین احمدی
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام
این همون بازی ۴راه پولسازی هستش یا متفاوته؟؟؟
پاسخ:
سلام رابرت کیوساکی بازی به نام چهارراه پولسازی ندارد! این بازی نسخه 2018 بازی گردش مالی یا 101 است که در ایران ترجمه و تدوین شده است.

  • 1396/9/18
  • جلال
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

سلام
قبل از خريد بازي گزارشي از نظر انجام دهندگان بازي مفيد خواهد بود.
سپاس گزارم

  • 1396/5/17
  • امیر
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

سلام
آیا این بازی حتما باید چند نفره انجام شود؟
پاسخ:
شرکت پدرپولدار تاکید دارد که این بازی چند نفره بازی شود ولی ما دیده ایم که افراد این بازی را بصورت تک نفره بازی می کنند.

  • 1396/3/29
  • محمد
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

با سلام و درود به شما عزيزان.
خواستي بپرسم برأي خارج إز كشوريها هم إرسال داريد .
ممنون
پاسخ:
در صورتیکه فرد درخواست ارسال به خارج از کشور را داشته باشد باید هزینه ارسال را جداگانه بپردازد.

  • 1396/2/4
  • زهرا
  • محدوده سنی: از 35 تا 45 سال

با سلام
از چه سني مي شه بازي ١٠١رو انجام داد؟
من يه دختر ٦ساله دارم بازيهاي هوش مالي مربوط به اين سن كه مبدع اون آقاي كيوساكي باشن ، موجود هست يا خير؟
پاسخ:
سلام از سنی که ک.دک بتوان براحتی کار با ماشین حساب و چهار عمل اصلی را انجام دهد.

  • 1396/1/25
  • سعیدجعفری
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

سلام ببخشید بازی گردش پولی نسخه۲۰۲ رو چه زمانی تولید میکنید؟
پاسخ:
فعلا بر تولید و آموزش صحیح 101 تمرکز داریم

  • 1396/1/10
  • محمد سعادت
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

باسلام مبخواستم بدونم نسخه ۲۰۲این بازی رو کی درست میکنید؟ باتشکر
پاسخ:
فعلا بر تولید و آموزش صحیح 101 تمرکز داریم

  • 1396/1/6
  • حدیث
  • محدوده سنی: از 25 تا 35 سال

با سلام و عرض ادب
دوست عزیزی که به چرسش های دوستان پاسخ می دهند متاسفانه پاسخ های شما اشتباهه و خودتان در واقع نمی دونید دارایی، بدهی، سرمایه، درآمئ، هزینه و سود ناویژه و جریان نقدی چیه . آگاهی از این موارد نیازمند گزراندن دوره اصول حسابداری 1 است. موفق باشید
پاسخ:
سلام تعاریفی که در دنیای حسابداری از مفاهیم اقتصادی شده تا حد زیادی با دنیای واقعی تفاوت دارد. این تعاریف ارایه در پاسخ ها همگی برگرفته از کتابهای رابرت کیوساکی است. رابرت کیوساکی با تکیه بر همین توانایی ها یکی از ثروتمندان امریکا است . شاید یکی از دلایلی که حسابدران برای ثروتمندان کار می کنید همین تعاریف اشتباه در کتابهای مالی باشد. هدف رابرت کیوساکی تربیت کارآفرین و سرمایه گذار واقعی است نه یک حسابدار که دائماً نیمه خالی سرمایه گذار را می بیند. برای دریافت مطالب بیشتر کتاب چهارراه پولسازی را مطالعه کنید.

  • 1395/12/8
  • محمد رضا
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

سلام من در انجام بازی مشکل دارم میشه اموزشم بدید ممنون.
پاسخ:
برای دریافت راهنمایی های لازم با دفتر انتشارات تماس بگیرید و ضمنا شما می توانید در کارگاه آموزشی بازی گردش مالی نیز که هز هفاه برگزار می شود هم شرکت کنید

  • 1395/12/6
  • محمد رضا
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

سلام و خسته نباشید . اگر بازی توسط انتشارات انجام شود وتمام جزیات بازی در حین انجام ان فیلمبرداری و توضیح داده شودو فیلم آن در سایت برای استفاده گذاشته شود یادگیری آن بسیار ساده خواهد شد لطفا در صورت امکان این کار را انجام دهید. من بازی را از انتشارات خریدم و الان در اختیار دارم اما در انجام بازی مشکل دارم .
پاسخ:
برای دریافت راهنمایی های لازم با دفتر انتشارات تماس بگیرید و ضمنا شما می توانید در کارگاه آموزشی بازی گردش مالی نیز که هز هفاه برگزار می شود هم شرکت کنید

  • 1395/11/8
  • Melika faal
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

با سلام میخواستم ببینم این بازی به صورت آنلاین هم ارائه میشه یا نه؟
پاسخ:
فعلاً خیر

  • 1395/8/19
  • سهند
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

سلام و درود بر شما
مرسی از این تلاش فوق العاده
من میخوام توی کارگاه هایی که در مورد استفاده ی قوی تر و آموزشی در این مورد برگزار میکنید شرکت داشته باشم
چطور میشه از این پروسه اگاه شد؟
محل و زمان کارگاه ها منظورمه
پاسخ:
برای این منظور عدد 197 را به شماره 10000066492733 ارسال فرمایید.

  • 1395/8/8
  • mahtab
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال

سلام .
فرق بین این بازی و مونوپولی چیه ؟
و کدوم بهتره؟
ممنون میشم زودتر جواب بدین
پاسخ:
سلام این بازی هوشمندانه تر از بازی مونوپولی است. در این بازی بازیکن تجربیات ارزشمندی را در زمینه امورمالی به دست می آورید. تفاوت عمده این بازی در نحوه خرید و فروش -سرمایه گذاری-مدیرت مالی و هزینه غیر مترقبه است. علاوه بر این در این بازی بدون اینکه متوجه شوید روش نوشتن ترازنامه مالی و صورت سود و زیان را فرا می گیرید. نکته طلایی این نسبت به بازی مونوپولی - درک عامل مهم ثروتمند شدن یعنی درآمد غیرفعال است درک تفاوت بدهی با دارایی و بالا رفتن هوش مالی است. علاوه براین این بازی دارای خدمات پشتیبانی و کارگاههای رایگان آموزشی از طرف انتشارات طاهریان می باشد. منتظر دیدار شما هستیم

  • 1395/8/1
  • احمد
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

با سلام
بنده بازنشسته هستم با حقوقی که میگیرم امرار معاش میکنم موضوعی که باعث شد نظرم را بنویسم اینست که واقعا جوانان کشور به این کتابها و این بازیها نیاز دارند اموزش هزینه نیست سرمایه گذاری است خواه از طریق بازی باشد خواه از طریق کتاب خرید ن و یا شرکت در سمینارها . مدتها بود که دنبال این بازی بودم بخاطر اینکه فرزندم و برادران کوچگم بتوانند اموزش های انرا فر ا بگیرند و امروز من این بازی را از سایت شما خریدم تا در دورهمی های خانوادگی از ان استفاده کنیم موفق باشید . با تشکر
پاسخ:
برای دریافت راهنمایی های لازم با دفتر انتشارات تماس بگیرید و ضمنا شما می توانید در کارگاه آموزشی بازی گردش مالی نیز که هز هفته برگزار می شود هم شرکت کنید

  • 1395/7/4
  • محمد چاره ساز
  • محدوده سنی: بیشتر از 45 سال

سلام
این بازی رو چه جوری می شه تهیه کرد ٰ احیانا دانلود رایگان هم داره
پاسخ: